Drentea

Klaar voor morgen met een krachtige website

Waarde Propositie
Content strategy
UX design
Website design
Sinds 1955 ontwikkelt en produceert Drentea projectmeubilair voor de zakelijke markt. Voor iedereen die met scherpe focus wil werken wordt een plek gemaakt waar je graag terug wilt komen. Dat belooft Drentea elke dag. Deze belofte kreeg een centrale plek in de uitwerking van de vernieuwde merkidentiteit. ‘Wij zorgen dat morgen werkt.’

Collega-ontwerpbureau Ready for Branding ontwikkelde de merkstrategie en nieuwe visuele taal. Aan Airsolid de vraag deze strategie te vertalen naar een aanpak en ontwerp voor de Drentea website.
Gebruiker in beeld
In de waarde propositie workshop is gekeken naar de behoefte van de belangrijkste gebruikers.

Dit bracht aan het licht dat het aanbod van Drentea niet zozeer per meubel of dienst moest worden getoond, maar vanuit de oplossing die het dient.
UX strategy
De website is opgebouwd uit een reeks stroken die Drentea's duurzame missie stap voor stap opbreekt in voor de gebruiker relevante stappen.

Iedere pagina kan zo een passende invulling krijgen en tegelijkertijd inhaken op de onderliggende strategische doelen.
Responsive design
Alle componenten waaruit de Drentea website is opgebouwd zijn ontworpen voor de grootste tot de kleinste schermen.

Of je achter je bureau zit, met je iPad op schoot, of onderweg op je smartphone kijkt; de website biedt je één uniforme gebruikerservaring.
Meer weten?
Bel Airsolid oprichter Dirkjan Brummelman
of stuur ons een mailtje.
Mail AirsolidBel Dirkjan