In ontwikkeling: Elke.
Startup Elke bouwt aan een on- en offline platform dat zelfzorg weer simpel maakt.
Dit doet Elke door de distributie van zorghulpmiddelen te centraliseren en het bestel- en bezorgproces proces te versimpelen. Zelfstandig apothekers zijn mede-eigenaar van dit concept en kunnen zo betere individuele zorg leveren. Zorg draait eindelijk weer om mensen.
Van waardepropositie, naar visuele merkidentiteit
Hoe start je een nieuw merk vanaf nul? Airsolid heeft geholpen met het uitwerken van de waarde propositie van Elke en het vertalen het merk DNA – de kernwaarden van het merk, op basis waarvan de naam ‘Elke’ is gecreëerd.

De naam Elke refereert niet alleen aan de (virtuele) assistent van de apotheker, maar ook aan de dagelijkse natuur van zorg. De copy benut de naam als voertuig voor verdere lading van het merk in zinsnedes als "Elke dag, elke zorg", "Elke levering zoals u wilt" of "Op elk moment dat u het nodig heeft".

Als strategische rechterhand heeft Airsolid geholpen verschillende presentaties aan stakeholders en investeerders uit te werken, alsmede de merkstijl, art direction en uitwerking van een beeldbank met fotografie en inspiratie voor tekstschrijvers.

Het online platform van Elke en verdere communicatiemiddelen zijn op dit moment in uitwerking. Nieuwsgierig naar de volledige case? Neem contact op met oprichter Dirkjan Brummelman, hij vertelt je graag meer.
Meer informatie?
Bel Airsolid oprichter Dirkjan Brummelman +31 6 28 78 45 50
of mail naar letsmake@airsolid.nl